dimarts, 20 d’octubre del 2009

De les TIC a les TAC i dels nadius als immigrants digitals


Hola a tothom,

Tal i com heu pogut apreciar en el títol del curs, la proposta de treball combina dos eixos principals: el treball amb tecnologies a l'aula i els valors com a contingut i eix transversal de les nostres propostes didàctiques.

Durant la primera sessió hem considerat oportú situar què és això de les TAC. Suposem que us haureu preguntat el perquè d'aquest canvi de nomenclatura, no? Doncs bé, intentarem desvetllar la nomenclatura i diferents aspectes relatius a les tecnologies que cada cop ens trobem amb més freqüència als centres, resolent tots aquells dubtes que vagin sorgint en relació a aquest tema.

Primerament, parlarem de societat del coneixement (i perquè no de societat de la informació?), situant el context de treball que tenim als centres, les característiques de l'alumnat i els enfocaments de treball a l'aula amb tecnologies.

Segonament, parlarem del model d'ensenyament del que partim, valorant diferents possibilitats i veient quines implicacions i propostes podem pensar segons el nostre model docent.

Tot seguit, obrirem el nostre propi bloc personal i penjarem totes les adreces al bloc conjunt d'aula. Aquest blog us ha de servir de portafolis per anar afegint tot allò que anem fent durant el curs i que trobeu interessant.

Per últim, ja després del descans, dedicarem la segona part de la sessió a fer vídeo i veure com editar-lo.

Esperem que la sessió us agradi!

Per saber més...
La generació Einstein


Web 2.0


La revolución de los medios y los "prosumers"


També us deixem aquí el ppt de la sessió:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada